Kamis, 19 November 2015

Kisah Sebenar Berhubung Dengan Penjagaan Chiropractic

Kisah Sebenar Berhubung Dengan Penjagaan Chiropractic

Chiropractic muncul akan ditubuhkan pada tahun 1895. Datang dari titik permulaan sejarah, manusia telah sentiasa telah mencari Fountain of Youth. Mungkin dari permulaan sejarah perubatan, Paul Erlich mencari peluru ajaib, sejenis ubat yang pada dasarnya mungkin menjaga banyak permintaan kesihatan secara keseluruhan kami. Walau bagaimanapun, seperti yang kita semua ketahui bahawa peluru ajaib sebenarnya TIDAK wujud. Masalahnya kemudian berikut, dengan tepat apa yang boleh pasti dilakukan untuk menyokong kesihatan dan kecergasan keperluan kami semua melalui kehidupan kita?

Pada masa ini terdapat kira-kira 85,000 profesional penjagaan kesihatan kiropraktik di seluruh dunia. Seperti ini daripada jumlah sekitar 65,000 amalan di Amerika Syarikat.

Ahli tulang biasanya diiktiraf di seluruh Amerika Syarikat. Hampir setiap negeri mempunyai undang-undang ketat yang mengawal selia profesion.

Doktor kiropraktik, dengan keperluan undang-undang, tidak dibenarkan untuk menggunakan tajuk, Chiropractor, Pakar kiropraktik, atau Doktor kiropraktik. Kelayakan sebenar seorang doktor kiropraktik akan dapat adalah DC.

Kamus Perubatan Dorland yang bercakap tentang kesihatan sebagai keadaan kesihatan, pasti bukan hanya ketiadaan penyakit atau kelemahan. Namun satu lagi kaedah melihat ini adalah bahawa kekurangan sakit tidak hadir kami petunjuk yang sangat baik tahap kesihatan pesakit.

"Doktor sebenar masa depan akan menyediakan perubatan tiada namun pasti akan menarik minat pesakit dalam penjagaan rangka manusia, dalam diet, dan di jalan dan pencegahan penyakit."

Thomas Edison

Banyak program kerajaan persekutuan yang berbeza mengenalpasti kiropraktik. Beberapa terdiri daripada Medicare insurans kesihatan, Pelan pegawai pos, Mailhandlers Merancang, dan Rancangan Hospital Persatuan Kakitangan Kerajaan. Pelbagai organisasi kiropraktik biasanya beroperasi keras untuk memiliki peningkatan kerajaan.

Kesihatan pelan insurans perlindungan dibentangkan dalam perlindungan insurans kesihatan pelan insurans kesihatan yang paling utama, yang termasuk pelan pampasan pekerja negara, dan polisi insurans auto.

Doktor kiropraktik kini telah dikenali untuk membekalkan terapi yang sangat baik untuk keadaan tulang belakang dikaitkan banyak. Beberapa syarat-syarat ini terdiri daripada leher, sakit belakang, dan sakit kepala untuk menamakan beberapa. Sebilangan besar doktor kiropraktik telah mendapat latihan lanjut dan telah datang untuk dilesenkan dalam mengubati kecederaan sukan, dan juga penjagaan kecederaan auto.

Kesihatan dan kesejahteraan adalah satu prosedur yang berterusan; salah satu yang berkembang kerana semua umur kita. Jika anda melihat dengan seluruh di masyarakat kita, kebanyakan orang akan dapat melihat satu masalah berleluasa masalah kesihatan dan kesejahteraan. Orang yang mencari jawapan, dan juga dalam banyak keadaan, tidak semestinya mendapatkan mereka. Ia sudah pasti sudut pandangan peribadi saya bahawa punca utama isu-isu ini adalah hakikat bahawa bagi kebanyakan tahun mengelakkan penyakit dan penyakit akhirnya menjadi mengejek oleh masyarakat moden. Jika seseorang telah merasakan yang baik, sama sekali tidak ada masalah, apa-apa pun untuk mendapatkan bimbang. Kebanyakan orang kini mula melihat bahawa kesihatan dan kecergasan penyelenggaraan adalah kunci kepada kesihatan yang baik. Bukannya menunggu keadaan kesihatan ini, mari kita cuba untuk mengelakkan keadaan daripada berlaku untuk memulakan.

Penjagaan kesihatan kiropraktik memberi tumpuan terutamanya kepada penilaian dan terapi tulang belakang tertentu serta pelvis untuk menubuhkan jika beberapa komponen pembinaan badan adalah kemerosotan. Dan, jika demikian, apa yang boleh dilakukan untuk membetulkan struktur untuk kembali seluruh tubuh kepada keadaan fisiologi mungkin yang paling besar?

Sudut pandangan yang paling penting dalam penjagaan kiropraktik biasanya untuk melaksanakan penyelesaian rawatan yang kelihatan untuk menyokong individu yang terjejas tertentu mengembalikan fungsi fisiologi biasa. Kaedah ini, seterusnya, membantu orang yang terjejas menguatkan kesihatan masing-masing. Selain itu, pendapat profesional yang boleh diberi ke atas subjek pemakanan yang betul dan senaman kerana ia berkaitan dengan gambar lengkap tertentu kesihatan dan kesejahteraan seseorang.

Berfikir lagi betapa banyak kali anda telah diberikan prosedur untuk penyakit, dan juga mengikuti berasa sedikit lebih baik, anda berputus asa pada kaedah rawatan. Ini biasanya contoh asas semakin terpedaya dengan beberapa tahun latihan pertama kami bahawa sekiranya tidak ada petunjuk, kami lebih baik. Pada hakikatnya, pelan rawatan jangka pendek tertentu hanya dibantu untuk mengurangkan secara ringkas gejala tertentu, sebahagian daripada penderitaan sebenar, namun tidak pernah diselesaikan punca masalah itu. Yang pasti fakta mudah yang membuat perhatian kiropraktik sangat penting.

Sepanjang 100 tahun yang lalu, kiropraktik telah mengalami populariti yang semakin besar oleh orang ramai hanya selepas beberapa tahun sakit yang semakin meningkat. Yang telah berlaku terutamanya kerana beberapa sebab. Terdapat telah menjadi lebih dan lebih asas kajian penyelidikan di mana telah menunjukkan di mana kiropraktik adalah rawatan yang paling penting dan menjimatkan kos bagi beberapa jenis keadaan. Dan juga, lebih penting, pesakit telah mengalami untuk diri mereka sendiri bahawa penjagaan kiropraktik, dalam agak beberapa kes, jelas membantu mengenai pelbagai penyakit! Beberapa individu yang terlibat seperti hakikat yang mudah bahawa mereka mempunyai alternatif kepada penggunaan sebenar dadah berbahaya. Melihat bahawa masyarakat moden mendapat lebih dan lebih bijak daripada kontra dan kesan sampingan yang serius ubat preskripsi, individu kini lebih bersemangat untuk dapat melihat jenis bukan perubatan kaedah rawatan berkaitan kesihatan dan kesejahteraan isu-isu tertentu.

Copyright (c) 2010 Derek Hari

Tidak ada komentar:

Posting Komentar