Kamis, 19 November 2015

Minyak Essential untuk kanak-kanak

Minyak Essential untuk kanak-kanak

Musim panas di sini! Kanak-kanak teruja untuk keluar dari sekolah, dan ibu bapa teruja untuk cuaca lebih bagus! Terdapat banyak aktiviti yang kanak-kanak akan melakukan semua musim panas, dan mereka masih akan menjaga anda pada jari kaki anda.

Minyak benar-benar boleh mendapat manfaat kanak-kanak semasa musim panas. Kanak-kanak meninggalkan jadual mereka dan bergerak ke arah, penuh keseronokan musim panas santai. Memastikan mereka gembira musim panas ini dengan menggunakan minyak pati.

Chamomile Jerman: Letakkan beberapa titik di mandi anak anda pada waktu malam untuk menenangkan mereka. Minyak Chamomile Jerman menggalakkan berehat. Mulakan dengan jumlah yang kecil di dalam bilik mandi kerana minyak terlalu banyak boleh merengsakan kulit anak anda.

Peppermint: minyak ini menggalakkan pencernaan yang baik. Ia juga boleh menjadi berguna untuk kanak-kanak yang sakit kepala. Peppermint bertujuan untuk hanya boleh digunakan pada kanak-kanak lebih tua daripada 30 bulan.

Lavender: ini adalah keperluan kegemaran. Ibu bapa menikmati ciri-ciri penyembuhan minyak, dan anak-anak menikmati bau yang hebat. Lavender boleh digunakan untuk luka, menyengat, dan scrapes bahawa kanak-kanak sering mendapat semasa bermain di luar dalam masa musim panas.

Eucalyptus: Selsema berlaku semua sepanjang tahun. Mereka masih boleh berlaku semasa musim panas, banyak mengecewakan kita. Minyak kayu putih tidak keajaiban sebagai decongestant dan perangsang imun.

Lemon: Minyak limau kerja-kerja besar dalam peresap bilik. Ia boleh membantu badan melawan jangkitan. Bau yang lazat, dan berfungsi sebagai penyegar udara. Jangan sekali-kali menggunakan minyak ini untuk kulit anda secara langsung kerana ia boleh mengganggu ia.

Minyak Melaleuca: Minyak Melaleuca adalah semua tujuan semulajadi minyak pati. Minyak Melaleuca adalah pilihan terbaik untuk kit pertolongan cemas. Ia berfungsi besar bagi luka dan scrapes, mengurangkan kesakitan, penyembuhan dan membasmi kuman. Minyak Melaleuca juga boleh digunakan untuk membersihkan rumah anda jika anda mahu. Ia boleh menjadi satu idea yang baik untuk kanak-kanak dengan kerja-kerja yang mereka perlu lakukan di sekitar rumah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar